تقدیر از برترین های آزمون آمادگی جسمانی ویژه پرسنل عملیاتی

جلسه تقدیر از برترین های آزمون آمادگی جسمانی ویژه پرسنل عملیاتی در سازمان آتش نشانی بیرجند برگزار شد .

صبح امروز ۲۳ آبان جلسه ای با حضور معاون محترم خدمات شهری شهرداری ، کارشناس محترم دفتر امورشهری استانداری خراسان جنوبی، رئیس محترم هیات ورزش های همگانی شهرستان بیرجند،ریاست وجمعی از مسئولین سازمان آتش نشانی ، در محل دفتر ریاست این سازمان برگزار شد.

آتش پاد دوم علی حسینی رئیس سازمان آتش نشانی بیرجنددر این جلسه با اشاره به اهمیت سلامت و آمادگی جسمانی آتش نشانان، از عملکرد مثبت حوزه تربیت بدنی سازمان تقدیر کرد و افزود: آمادگی جسمانی از جمله خصوصیات آتش نشانان است که همواره باید در بالاترین سطح استاندارد بوده تا بتوانند در اجرای مأموریت‌های محوله، عملیات امداد و نجات را به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
مهندس محمد زاده معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه آتش نشانان برای انجام وظایف باید از میزان آمادگی جسمانی مناسب برخوردار باشند، اظهار کرد: آتش نشانان پس از انجام تست‌های مختلف ورزشی می‌توانند در شرایط کاملاً متفاوت و بحرانی، عملکرد تخصصی خود را به درستی و با کمترین تلفات انجام دهند.

مهندس اکبری از کارشناسان دفتر شهری ، بررسی سلامت آتشنشانان را ضروری دانست و عنوان کرد ، بحث پایش سلامت آتش نشانان بصورت ویژه طی سال های اخیر در دستور کار دفتر امورشهری و سازمان های آتش نشانی قرارگرفته است.

وی افزود ، بحث سلامت آتش نشانان به دو بخش سلامت جسمی و سلامت روح و روان تقسیم شده است که در همین راستا ، سلامت روان آتش نشانان نیز به زودی در استان مورد بررسی قرارخواهد
گرفت .

در پایان از مقام های اول تا سوم آزمون آمادگی جسمانی در چهار رده سنی ، کمیته داوران و عوامل اجرایی آزمون تقدیر و به رسم یادبود جوایزی از طرف هیئت های ورزش همگانی استان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند، اهدا شد.